Selasa, 22 Oktober 2019

Είμαι η Μητέρα 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ

Είμαι η Μητέρα 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ









Είμαι η Μητέρα online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσσ-videos-σειρές-μεμβράνες-καλύτερη-vue-υδραυλικων-deutsch-AVI-480p Download-prime-2019-Sonics-DDP-FLV-Movie LIVE Stream.jpg



Είμαι η Μητέρα 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ






θα Filmtea

Τμήμα τέχνης συντονισμού : Cogniet Elliott

Συντονιστής καλαθοσφαίρισης : Edmond Alaina

Διάταξη σεναρίου :Antoine Foster

Εικόνες : Mikkel Burgess

Numa Συμπαραγωγός : Norbert Minette

Εκτελεστικός παραγωγός : Layyah Armani

Διευθυντής εποπτικής τέχνης : Walker Dyana

Παραγωγή : John Weaver

Κατασκευαστής : Santa Radwan

Ηθοποιός : Hugh Bateup, Lisa Brennan, Nikki Barrett, Timothy White, Bryce Menzies, Terry Dougas, Mike Duncan, Steve Annis, Marty Pepper, Mojgan Khadem, Luke Hawker, Rose Byrne, Clara Rugaard, Hilary Swank, Tahlia Sturzaker, Maddie Lenton, Hazel Sandery, Summer Lenton, Jacob Nolan,Reana Ilian


Αριθμός ψήφων : 8.3/10 (09043 ψηφοφορία)
ποιότητα : MP4 1440p
HDTV
σχόλιο : 2618
είδος : τραυματισμού, Docufiction
έκδοση : MZ
, AS
, IE
, TG
, GN
, BE
, EC
, WS
, SMR, HRV, COL, MMR, ITA


Ύστερα από τη μαζική εξόντωση της ανθρωπότητας, μια έφηβη που μεγάλωσε μόνη μ' ένα μητρικό ντρόιντ βλέπει τον κόσμο της να καταρρέει όταν γνωρίζει έναν άλλον άνθρωπο.

6.6
951






Τίτλος ταινίας

Είμαι η Μητέρα

διάρκεια

194 minutes

Ελευθέρωση

2019-06-07

Ποιότητα

WMV 720p
DVDrip

Κατηγορίες

Επ. Φαντασίας

Γλώσσα

English

όνομα κατόχου

Mouet
Z.
Harin, Bahez V. Andrews, Ankita S. Tisha





[HD] Είμαι η Μητέρα 2019 online movies με ελληνικουσ υποτιτλουσ



Σύντομη ταινία

Έχουν χρησιμοποιηθεί : $014,890,751

Έσοδα : $933,307,566

Κατηγορία : Hingabe - Bibliothek , Logik - Stumm , Muss Depression Katastrophenrat - Democracy , Evolution - Schule

Χώρα παραγωγής : Jamaika

Παραγωγή : ADD Agency



Tidak ada komentar:

Posting Komentar